Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-24T06:42:12Z | - |
dc.date.available | 2018-04-24T06:42:12Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1827 | - |
dc.description | Щербан Т. Д. Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / гол. редактор С.Д. Максименко. – Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2012. – Випуск 23. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 817-828. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи "суб'єкт-предмет-суб'єкт". Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичногой експерементального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | системний аналіз | en_US |
dc.subject | здібності | en_US |
dc.title | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
83.PDF | Теоретико-методичні підходи у дослідженні навчального спілкування | 172.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.