Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1835
Назва: Психологічні особливості педагогічної взаємодії
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Березовська, Лариса Іванівна
Біжко, Наталія Богданівна
Ключові слова: педагогічна взаємодія
ціннісні орієнтації
шкільна тривожність
професійне вигорання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто психологічні особливості педагогічної взаємодії. Представлено результати емпіричного дослідження якостей особистості, пов’язаних з особливостями самоідентифікації та інтеракції у педагогічному процесі.
Опис: Щербан Т. Д. Психологічні особливості педагогічної взаємодії / Т. Д. Щербан, Л. І. Березовська, Н. Б. Біжко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. – Київ, 2017. – Т.1; №2(24). – С.108-110
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1835
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14883186969856.pdfПсихологічні особливості педагогічної взаємодії380.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.