Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1835
Назва: | Психологічні особливості педагогічної взаємодії |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна Березовська, Лариса Іванівна Біжко, Наталія Богданівна |
Ключові слова: | педагогічна взаємодія ціннісні орієнтації шкільна тривожність професійне вигорання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто психологічні особливості педагогічної взаємодії. Представлено результати емпіричного дослідження якостей особистості, пов’язаних з особливостями самоідентифікації та інтеракції у педагогічному процесі. |
Опис: | Щербан Т. Д. Психологічні особливості педагогічної взаємодії / Т. Д. Щербан, Л. І. Березовська, Н. Б. Біжко // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : збірник наукових праць. – Київ, 2017. – Т.1; №2(24). – С.108-110 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1835 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14883186969856.pdf | Психологічні особливості педагогічної взаємодії | 380.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.