Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1859
Title: Проблеми рефлексивного управління навчальною діяльністю учнів
Authors: Щербан, Ганна Вікентіївна
Щербан, Тетяна Дмитрівна
Keywords: навчальне спілкування
навчальна задача
педагогічна компетенція
суб’єкт-предмет-суб’єктні взаємини у навчанні
продуктивні навчальні взаємовідносини
управління навчальною діяльністю
Issue Date: 2016
Abstract: У дослідженні розглянуто психологічні особливості організації суб’єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв’язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети формування особистості учня. Акцентовано, що саме вчитель має організовувати та регулювати її відповідно до завдань навчання та виховання, підпорядкованих, у свою чергу, більш загальній меті розвитку морально-духовного світу останніх, формування ціннісно-смислової сфери їх особистості. Показано, що сутність управління – продуктивного, рефлексивного, полягає у зміні позиції учня, в перетворенні його з об’єкта зовнішніх впливів в активного суб’єкта власної діяльності, здійснюваної у загальній системі соціального життя, в розвитку спроможності до самоуправління (саморегулювання, самоорганізації та самоконтролю) власною діяльністю.
Description: Щербан Т. Д. Проблеми рефлексивного управління навчальною діяльністю учнів / Г. В. Щербан, Т. Д. Щербан // Проблеми сучасної психології : збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. – Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. – Випуск 32. – С. 601-614.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1859
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pspl_2016_32_52.pdfПроблеми рефлексивного управління навчальною діяльністю учнів137.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.