Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Title: | Принципи дослідження спілкування у навчанні |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Keywords: | принцип дослідження методи дослідження навчальне спілкування системний аналіз діяльнісний підхід профіль навчальних здатностей, метод узагальнень незалежних оцінок |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи “суб’єкт – предмет – суб’єкт”. На підставі літературних і власних результатів дослідження розроблена концепція навчального спілкування, основу якої складає тріада "суб’єкт – предмет – суб’єкт". Застосовано методи логіко-психологічного аналізу й узагальнення, комплекс психологічних експериментів, методи конструювання та реконструювання, систематизації, типологізації та моделювання. У дослідженні проблеми навчального спілкування застосовані методи: системній аналіз, діяльнісний та особистісний підходи. У дослідженні розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити, що функціональну структуру навчального спілкування складають процеси: відображення, розуміння, доведення. |
Description: | Щербан Т. Д. Принципи дослідження спілкування у навчанні / Т. Д. Щербан // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія. "Психологічні науки". - 2015. - № 1. - С. 201-212. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
znpnapv_pn_2015_1_21.pdf | Принципи дослідження спілкування у навчанні | 743.92 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!