Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Название: | Принципи дослідження спілкування у навчанні |
Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключевые слова: | принцип дослідження методи дослідження навчальне спілкування системний аналіз діяльнісний підхід профіль навчальних здатностей, метод узагальнень незалежних оцінок |
Дата публикации: | 2015 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи “суб’єкт – предмет – суб’єкт”. На підставі літературних і власних результатів дослідження розроблена концепція навчального спілкування, основу якої складає тріада "суб’єкт – предмет – суб’єкт". Застосовано методи логіко-психологічного аналізу й узагальнення, комплекс психологічних експериментів, методи конструювання та реконструювання, систематизації, типологізації та моделювання. У дослідженні проблеми навчального спілкування застосовані методи: системній аналіз, діяльнісний та особистісний підходи. У дослідженні розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити, що функціональну структуру навчального спілкування складають процеси: відображення, розуміння, доведення. |
Описание: | Щербан Т. Д. Принципи дослідження спілкування у навчанні / Т. Д. Щербан // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія. "Психологічні науки". - 2015. - № 1. - С. 201-212. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
znpnapv_pn_2015_1_21.pdf | Принципи дослідження спілкування у навчанні | 743.92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.