Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-04-26T05:54:16Z-
dc.date.available2018-04-26T05:54:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1866-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Принципи дослідження спілкування у навчанні / Т. Д. Щербан // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія. "Психологічні науки". - 2015. - № 1. - С. 201-212.en_US
dc.description.abstractУ статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи “суб’єкт – предмет – суб’єкт”. На підставі літературних і власних результатів дослідження розроблена концепція навчального спілкування, основу якої складає тріада "суб’єкт – предмет – суб’єкт". Застосовано методи логіко-психологічного аналізу й узагальнення, комплекс психологічних експериментів, методи конструювання та реконструювання, систематизації, типологізації та моделювання. У дослідженні проблеми навчального спілкування застосовані методи: системній аналіз, діяльнісний та особистісний підходи. У дослідженні розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити, що функціональну структуру навчального спілкування складають процеси: відображення, розуміння, доведення.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпринцип дослідженняen_US
dc.subjectметоди дослідженняen_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectсистемний аналізen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectпрофіль навчальних здатностей,en_US
dc.subjectметод узагальнень незалежних оцінокen_US
dc.titleПринципи дослідження спілкування у навчанніen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
znpnapv_pn_2015_1_21.pdfПринципи дослідження спілкування у навчанні743.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.