Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1867
Назва: | Мисленнєва активність фахівця у процесі розв'язання задач |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключові слова: | навчальна задача мислення мислительна активність категоріальний характер провідна ідея образ |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Представлене дослідження присвячене обговоренню проблем аналізу професійної діяльності, особливості формування професійного мислення. Було встановлено, що фундаментальними структурними утвореннями професіоналізму є: методологія професійного мислення; достатній досвід діяльності. Формування готовності до майбутньої професійної діяльності передбачає розвиток професійного мислення. У результаті проведених емпіричних досліджень: встановлено, що рівні підготовленості спеціалістів до розв’язання професійних задач не зовсім залежать від стажу професійної роботи; виокремлено тенденції у розвитку уміння спеціалістів розв’язувати професійні задачі. Отже, засади підготовки фахівця передбачають врахування особливостей професійного мислення, рефлексії та уміння вирішення професійних задач. |
Опис: | Щербан Т. Д. Мисленнєва активність фахівця у процесі розв'язання задач / Т. Д. Щербан. // Технології розвитку інтелекту. - 2015. - Т. 1, № 9. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1867 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tri_2015_1_9_12.pdf | Мисленнєва активність фахівця у процесі розв'язання задач | 329.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.