Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868
Title: | Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач |
Authors: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Keywords: | навчальна задача мислення мислительна активність категоріальний характер провідна ідея образ |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | УжНУ |
Abstract: | У статті розглядається процес мислення вчителя. Мислення педагога має категоріальний характер і виражається в розуміння і засвоєнні навчальної інформації. Активізація мислення вчителя і учня здійснюється в утворенні провідної ідеї, пов’язаної з розвитком його інтелектуального потенціалу. Втіленні ідеї в конструктивну схему, яка у розгорнутому вигляді показує шлях втілення конкретної ідеї, а конкретна ідея інтелектуального потенціалу учня трансформується у оперативний образ системи ситуацій, які є проміжними на шляху до мети. |
Description: | Щербан Т. Д. Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». - 2011. - Випуск 20. - С.192-195. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ УЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.pdf | Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач | 158.76 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!