Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T07:45:02Z | - |
dc.date.available | 2018-04-26T07:45:02Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1868 | - |
dc.description | Щербан Т. Д. Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». - 2011. - Випуск 20. - С.192-195. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес мислення вчителя. Мислення педагога має категоріальний характер і виражається в розуміння і засвоєнні навчальної інформації. Активізація мислення вчителя і учня здійснюється в утворенні провідної ідеї, пов’язаної з розвитком його інтелектуального потенціалу. Втіленні ідеї в конструктивну схему, яка у розгорнутому вигляді показує шлях втілення конкретної ідеї, а конкретна ідея інтелектуального потенціалу учня трансформується у оперативний образ системи ситуацій, які є проміжними на шляху до мети. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | УжНУ | en_US |
dc.subject | навчальна задача | en_US |
dc.subject | мислення | en_US |
dc.subject | мислительна активність | en_US |
dc.subject | категоріальний характер | en_US |
dc.subject | провідна ідея | en_US |
dc.subject | образ | en_US |
dc.title | Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ МИСЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ УЧИТЕЛЯ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАДАЧ.pdf | Дослідження особливостей мисленнєвої активності учителя у процесі розв'язання навчальних задач | 158.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.