Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1895| Название: | Психологічно-емоційна стійкість вчителя як основа професійної компетентності | 
| Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна | 
| Ключевые слова: | синдром емоційного вигорання нервове напруження резистенція виснаження стереотип емоційної поведінки емоційна стійкість професійна компетентність | 
| Дата публикации: | 2013 | 
| Краткий осмотр (реферат): | У ході дослідження емоційного вигорання уточнено зміст поняття синдрому емоційного вигорання. А саме, синдром емоційного вигорання – це процес поступового втрачання емоційної, пізнавальної та фізичної енергії, що виявляється в ознаках емоційного та інтелектуального виснаження, фізичної втоми, особистої відстороненості та зменшення почуття задоволення від виконаної роботи. Емоційне вигоряння – це динамічний процес і виникає поетапно, у повній відповідності з механізмом розвитку стресу, коли в наявності всі три фази стресу: нервове напруження, резистенція (опір) та виснаження. З’ясовано, що синдром емоційного вигорання розвивається в процесі професійної діяльності педагога у формі стереотипу емоційного поведінки, який проявляється в особливостях професійного спілкування. Результатами дослідження доведено, що емоційне вигорання детермінується комплексом факторів, які включають індивідуально-психологічні особливості педагога і специфічні особливості професійної діяльності емоційного характеру. Результати емпіричного дослідження дозволили виокремити якості особистості, які впливають на синдром емоційного вигорання: невротичність; спонтанна агресивність; депресивність; сором'язливість; емоційна лабільність. Результати емпіричного дослідження також дозволили констатувати схильність до синдрому емоційного вигорання вже на етапі навчання у ВНЗ. | 
| Описание: | Щербан Т. Д. Психологічно-емоційна стійкість вчителя як основа професійної компетентності / Т. Д. Щербан // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 2. - С. 185-189. | 
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1895 | 
| Располагается в коллекциях: | Статті | 
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| prp_2013_2_53.pdf | Психологічно-емоційна стійкість вчителя як основа професійної компетентності | 242.84 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть | 
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

