Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1895
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-04-27T08:03:03Z-
dc.date.available2018-04-27T08:03:03Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1895-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Психологічно-емоційна стійкість вчителя як основа професійної компетентності / Т. Д. Щербан // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 2. - С. 185-189.en_US
dc.description.abstractУ ході дослідження емоційного вигорання уточнено зміст поняття синдрому емоційного вигорання. А саме, синдром емоційного вигорання – це процес поступового втрачання емоційної, пізнавальної та фізичної енергії, що виявляється в ознаках емоційного та інтелектуального виснаження, фізичної втоми, особистої відстороненості та зменшення почуття задоволення від виконаної роботи. Емоційне вигоряння – це динамічний процес і виникає поетапно, у повній відповідності з механізмом розвитку стресу, коли в наявності всі три фази стресу: нервове напруження, резистенція (опір) та виснаження. З’ясовано, що синдром емоційного вигорання розвивається в процесі професійної діяльності педагога у формі стереотипу емоційного поведінки, який проявляється в особливостях професійного спілкування. Результатами дослідження доведено, що емоційне вигорання детермінується комплексом факторів, які включають індивідуально-психологічні особливості педагога і специфічні особливості професійної діяльності емоційного характеру. Результати емпіричного дослідження дозволили виокремити якості особистості, які впливають на синдром емоційного вигорання: невротичність; спонтанна агресивність; депресивність; сором'язливість; емоційна лабільність. Результати емпіричного дослідження також дозволили констатувати схильність до синдрому емоційного вигорання вже на етапі навчання у ВНЗ.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсиндром емоційного вигоранняen_US
dc.subjectнервове напруженняen_US
dc.subjectрезистенціяen_US
dc.subjectвиснаженняen_US
dc.subjectстереотип емоційної поведінкиen_US
dc.subjectемоційна стійкістьen_US
dc.subjectпрофесійна компетентністьen_US
dc.titleПсихологічно-емоційна стійкість вчителя як основа професійної компетентностіen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
prp_2013_2_53.pdfПсихологічно-емоційна стійкість вчителя як основа професійної компетентності242.84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.