Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909
Название: Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключевые слова: педагогічна задача
алгоритм педагогічних дій
рефлексія
мислительна діяльність
розв’язувати навчальні задачі
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Педагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі – головний чинник первинної професіоналізації вчителя.
Описание: Щербан Т. Д. Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г .В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 2(6). – С. 238-240.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
075.PDFРефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач331.75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.