Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909
Название: | Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач |
Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключевые слова: | педагогічна задача алгоритм педагогічних дій рефлексія мислительна діяльність розв’язувати навчальні задачі |
Дата публикации: | 2017 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Педагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі – головний чинник первинної професіоналізації вчителя. |
Описание: | Щербан Т. Д. Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г .В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 2(6). – С. 238-240. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
075.PDF | Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач | 331.75 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.