Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-03T06:55:49Z-
dc.date.available2018-05-03T06:55:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1909-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Рефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г .В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 2(6). – С. 238-240.en_US
dc.description.abstractПедагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі – головний чинник первинної професіоналізації вчителя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпедагогічна задачаen_US
dc.subjectалгоритм педагогічних дійen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectмислительна діяльністьen_US
dc.subjectрозв’язувати навчальні задачіen_US
dc.titleРефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задачen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
075.PDFРефлексія вчителя під час розв'язування навчальних задач331.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.