Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920
Название: Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Гоблик, Володимир Васильович
Смочко, Наталія Михайлівна
Ключевые слова: педагогічна задача
алгоритм педагогічних дій
рефлексія
мислительна діяльність
уміння розв’язувати навчальні задачі
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Педагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі головний чинник первинної професіоналізації вчителя.
Описание: Щербан Т. Д. Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Н. М. Смочко // Науковий огляд. - Київ, 2017. - №11(43). - С. 86-94.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
797-1517525396.pdfРефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач197.98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.