Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorГоблик, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorСмочко, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-05-04T08:44:01Z-
dc.date.available2018-05-04T08:44:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1920-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Рефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик, Н. М. Смочко // Науковий огляд. - Київ, 2017. - №11(43). - С. 86-94.en_US
dc.description.abstractПедагогічний процес – процес розв’язання вчителем ряду задач. Педагогічні задачі мають предмети: ситуація, проектування, реалізація, підсумок. У цьому процесі особливого значення набуває рефлексія вчителя. У дослідженні: проаналізовано алгоритм педагогічних дій; систематизовано помилки учнів при розв’язуванні навчальних задач; класифіковано помилки вчителя, які призводять до помилок учнів. Усвідомлене формування рефлексивного уміння розв’язувати задачі головний чинник первинної професіоналізації вчителя.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогічна задачаen_US
dc.subjectалгоритм педагогічних дійen_US
dc.subjectрефлексіяen_US
dc.subjectмислительна діяльністьen_US
dc.subjectуміння розв’язувати навчальні задачіen_US
dc.titleРефлексія у процесі розв'язування педагогічних задачen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
797-1517525396.pdfРефлексія у процесі розв'язування педагогічних задач197.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.