Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-05T05:56:09Z | - |
dc.date.available | 2018-05-05T05:56:09Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922 | - |
dc.description | Щербан Т. Д. Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – №1(3). – С.142-145. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи «суб’єкт - предмет - суб’єкт». Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування, яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. Теоретико-методологічний аналіз процесів комунікації дозволив уточнити структуру, функції та системний характер навчального спілкування. Представлено методики виявлення продуктивності навчального спілкування, що визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей, і розкрито зміст цього комплексу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | системний аналіз | en_US |
dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
dc.subject | будова | en_US |
dc.subject | здатності до навчального спілкування | en_US |
dc.subject | продуктивність спілкування | en_US |
dc.title | Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
037.pdf | Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування | 660.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.