Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-05T05:56:09Z-
dc.date.available2018-05-05T05:56:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1922-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Теоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування / Т. Д. Щербан // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. – №1(3). – С.142-145.en_US
dc.description.abstractУ статті представлено принципові підходи у дослідженні концепції навчального спілкування як системи «суб’єкт - предмет - суб’єкт». Розкрито зміст поняття навчального спілкування. Результати теоретичного й експериментального дослідження дозволили встановити функціональну структуру навчального спілкування, яку складають процеси: відображення, розуміння, доведення. Теоретико-методологічний аналіз процесів комунікації дозволив уточнити структуру, функції та системний характер навчального спілкування. Представлено методики виявлення продуктивності навчального спілкування, що визначається рівнем опанування вчителем комплексу здатностей, і розкрито зміст цього комплексу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectсистемний аналізen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectбудоваen_US
dc.subjectздатності до навчального спілкуванняen_US
dc.subjectпродуктивність спілкуванняen_US
dc.titleТеоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкуванняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
037.pdfТеоретико-методологічні проблеми дослідження навчального спілкування660.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.