Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1943
Назва: Сугестії у процесі сприйняття реклами
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Дем’ян, Ярослава Юріївна
Ключові слова: сугестія
реклама
аудиторія
Дата публікації: 2017
Опис: Щербан Т. Д. Сугестії у процесі сприйняття реклами / Т. Д. Щербан, Я. Ю. Дем'ян // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : матеріали ХІІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю (24-25 березня). – Сєвєродонецьк, 2017. – С.208-210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1943
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12 Стаття Щ..pdfСугестії у процесі сприйняття реклами223.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.