Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1957
Назва: Маркетинговий механізм становлення та розвитку транскордонного регіону
Автори: Гоблик, Володимир Васильович
Наливайко, М.М.
Ключові слова: регіональна економіка
транскордонні регіони
зовнішньоекономічні зв'язки
маркетинг
Дата публікації: 2015
Опис: Гоблик, В. В. Маркетинговий механізм становлення та розвитку транскордонного регіону / В. В. Гоблик, М.М. Наливайко // Інвестиції: практика та досвід : науковий журнал. - Київ, 2015. - №7. - С.85-87
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1957
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
гоблик1Untitled.FR12.pdfМаркетинговий механізм становлення та розвитку транскордонного регіону1.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.