Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоблик, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorНаливайко, М.М.-
dc.date.accessioned2018-05-10T13:36:16Z-
dc.date.available2018-05-10T13:36:16Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1957-
dc.descriptionГоблик, В. В. Маркетинговий механізм становлення та розвитку транскордонного регіону / В. В. Гоблик, М.М. Наливайко // Інвестиції: практика та досвід : науковий журнал. - Київ, 2015. - №7. - С.85-87en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрегіональна економікаen_US
dc.subjectтранскордонні регіониen_US
dc.subjectзовнішньоекономічні зв'язкиen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМаркетинговий механізм становлення та розвитку транскордонного регіонуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
гоблик1Untitled.FR12.pdfМаркетинговий механізм становлення та розвитку транскордонного регіону1.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.