Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Назва: | Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключові слова: | учитель проесійна-педагогічна діяльність емпіричний вимір |
Дата публікації: | 2016 |
Опис: | Щербан Т. Д. Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і девіація: зб. наук. статей і тез. - Луцьк, 2016. - С.17-22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR12 Щ.1.pdf | Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.