Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Назва: Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: учитель
проесійна-педагогічна діяльність
емпіричний вимір
Дата публікації: 2016
Опис: Щербан Т. Д. Молодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і девіація: зб. наук. статей і тез. - Луцьк, 2016. - С.17-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1961
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12 Щ.1.pdfМолодий учитель як суб'єкт професійно-педагогічної діяльності: теоретико-емпіричний вимір1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.