Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
Titel: Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами
Autoren: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Stichwörter: реклама
гендерні відмінності
сугестія
Erscheinungsdatum: 2015
Beschreibung: Щербан Т. Д. Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами / Т. Д. Щербан // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : матеріали ХІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю (16-17 квітня 2015 року). – Сєвєродонецк, 2015. – С.176-178.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 4.pdfДеякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами107.93 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.