Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
Title: Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами
Authors: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Keywords: реклама
гендерні відмінності
сугестія
Issue Date: 2015
Description: Щербан Т. Д. Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами / Т. Д. Щербан // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : матеріали ХІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю (16-17 квітня 2015 року). – Сєвєродонецк, 2015. – С.176-178.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 4.pdfДеякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами107.93 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!