Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
Назва: Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: реклама
гендерні відмінності
сугестія
Дата публікації: 2015
Опис: Щербан Т. Д. Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами / Т. Д. Щербан // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : матеріали ХІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю (16-17 квітня 2015 року). – Сєвєродонецк, 2015. – С.176-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 4.pdfДеякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами107.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.