Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-14T07:22:31Z-
dc.date.available2018-05-14T07:22:31Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1973-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Деякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами / Т. Д. Щербан // Соціально-психологічні проблеми гендерної стратифікації суспільства : матеріали ХІІ науково-практичної конференції з міжнародною участю (16-17 квітня 2015 року). – Сєвєродонецк, 2015. – С.176-178.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectгендерні відмінностіen_US
dc.subjectсугестіяen_US
dc.titleДеякі гендерні відмінності у процесі сприйняття рекламиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 4.pdfДеякі гендерні відмінності у процесі сприйняття реклами107.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.