Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Title: Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення
Authors: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Keywords: особистість
спілкування
навчальне спілкування
суб’єкт-суб’єктна парадигма
Issue Date: 2015
Abstract: У статті здійснено узагальнення базових концептуальних ліній авторського бачення феномену навчального спілкування як синтезу традиційної та інноваційної психолого-педагогічних парадигм у розумінні цього складного явища.
Description: Щербан Т. Д. Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і деривація : збірник наукових статей: матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми сучасної психології: здобутки і перспективи" (6 лютого 2015 року). – Луцьк, 2015. – С. 5-15.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 5.pdfФеноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення832.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.