Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Название: | Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення |
Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключевые слова: | особистість спілкування навчальне спілкування суб’єкт-суб’єктна парадигма |
Дата публикации: | 2015 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті здійснено узагальнення базових концептуальних ліній авторського бачення феномену навчального спілкування як синтезу традиційної та інноваційної психолого-педагогічних парадигм у розумінні цього складного явища. |
Описание: | Щербан Т. Д. Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і деривація : збірник наукових статей: матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми сучасної психології: здобутки і перспективи" (6 лютого 2015 року). – Луцьк, 2015. – С. 5-15. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 5.pdf | Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення | 832.16 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.