Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Название: Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключевые слова: особистість
спілкування
навчальне спілкування
суб’єкт-суб’єктна парадигма
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено узагальнення базових концептуальних ліній авторського бачення феномену навчального спілкування як синтезу традиційної та інноваційної психолого-педагогічних парадигм у розумінні цього складного явища.
Описание: Щербан Т. Д. Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і деривація : збірник наукових статей: матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми сучасної психології: здобутки і перспективи" (6 лютого 2015 року). – Луцьк, 2015. – С. 5-15.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 5.pdfФеноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення832.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.