Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-14T07:57:06Z-
dc.date.available2018-05-14T07:57:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1974-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Феноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення / Т. Д. Щербан // Психогенеза особистості: норма і деривація : збірник наукових статей: матеріали науково-практичної інтернет-конференції "Актуальні проблеми сучасної психології: здобутки і перспективи" (6 лютого 2015 року). – Луцьк, 2015. – С. 5-15.en_US
dc.description.abstractУ статті здійснено узагальнення базових концептуальних ліній авторського бачення феномену навчального спілкування як синтезу традиційної та інноваційної психолого-педагогічних парадигм у розумінні цього складного явища.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectспілкуванняen_US
dc.subjectнавчальне спілкуванняen_US
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктна парадигмаen_US
dc.titleФеноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положенняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR12 Щербан Т. Д. 5.pdfФеноменологія навчального спілкування: базові концептуальні положення832.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.