Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978
Название: Організація взаємовідносин у навчанні
Авторы: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключевые слова: навчальне спілкування
навчальна задача
педагогічна компетенція
суб’єкт-предмет-субєктні взаємини у навчанн
родуктивні навчальні взаємовідносини
управління навчальною діяльністю
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У дослідженні розглянуто психологічні особливості організації суб'єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв'язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети - формування особистості учня. Предмет діяльності вчителя - це навчальна діяльність учнів. Саме вчитель має органі низу вати та регулювати її відповідно до завдань навчання та виховання, Підпорядкованих, у свою чергу, більш загальній меті розвитку морально - духовного світу останніх, формування ціннісно-смислової сфери їх особистості.
Описание: Щербан Т. Д. Організація взаємовідносин у навчанні / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Інноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України : Міжнародна психолого-педагогічна конференція (14-15 квітня 2016 р.). – Берегове, 2016. – С. 43-52.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Untitled.FR12 Щ. Т. Д. 4.pdfОрганізація взаємовідносин у навчанні404.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.