Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978
Назва: Організація взаємовідносин у навчанні
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Щербан, Ганна Вікентіївна
Ключові слова: навчальне спілкування
навчальна задача
педагогічна компетенція
суб’єкт-предмет-субєктні взаємини у навчанн
родуктивні навчальні взаємовідносини
управління навчальною діяльністю
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглянуто психологічні особливості організації суб'єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв'язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети - формування особистості учня. Предмет діяльності вчителя - це навчальна діяльність учнів. Саме вчитель має органі низу вати та регулювати її відповідно до завдань навчання та виховання, Підпорядкованих, у свою чергу, більш загальній меті розвитку морально - духовного світу останніх, формування ціннісно-смислової сфери їх особистості.
Опис: Щербан Т. Д. Організація взаємовідносин у навчанні / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Інноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України : Міжнародна психолого-педагогічна конференція (14-15 квітня 2016 р.). – Берегове, 2016. – С. 43-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12 Щ. Т. Д. 4.pdfОрганізація взаємовідносин у навчанні404.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.