Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Щербан, Ганна Вікентіївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-15T07:01:14Z | - |
dc.date.available | 2018-05-15T07:01:14Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1978 | - |
dc.description | Щербан Т. Д. Організація взаємовідносин у навчанні / Т. Д. Щербан, Г. В. Щербан // Інноваційні методи психолого-педагогічної практики у світлі євроінтеграційних процесів України : Міжнародна психолого-педагогічна конференція (14-15 квітня 2016 р.). – Берегове, 2016. – С. 43-52. | en_US |
dc.description.abstract | У дослідженні розглянуто психологічні особливості організації суб'єкт-предмет-суб’єктних взаємин у навчанні, як неперервного процесу розв'язання вчителем нескінченного ряду навчальних задач, спрямованих на досягнення загальної мети - формування особистості учня. Предмет діяльності вчителя - це навчальна діяльність учнів. Саме вчитель має органі низу вати та регулювати її відповідно до завдань навчання та виховання, Підпорядкованих, у свою чергу, більш загальній меті розвитку морально - духовного світу останніх, формування ціннісно-смислової сфери їх особистості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | навчальне спілкування | en_US |
dc.subject | навчальна задача | en_US |
dc.subject | педагогічна компетенція | en_US |
dc.subject | суб’єкт-предмет-субєктні взаємини у навчанн | en_US |
dc.subject | родуктивні навчальні взаємовідносини | en_US |
dc.subject | управління навчальною діяльністю | en_US |
dc.title | Організація взаємовідносин у навчанні | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR12 Щ. Т. Д. 4.pdf | Організація взаємовідносин у навчанні | 404.28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.