Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Titel: Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі
Autoren: Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Шпеник, Т. Е.
Stichwörter: обдарована особистость
психолого-педагогічна література
Erscheinungsdatum: 2018
Beschreibung: Молнар, Т. І. Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі / Т. І. Молнар, Т. Е. Шпеник // Підготовка сучасного педагога дошкільної та початкової освіти в умовах розбудови нової укаїнської школи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції. - Херсон, 2018. - С.336-338
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ilovepdf_merged.pdfКонцептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі351.95 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.