Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005| Название: | Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі |
| Авторы: | Молнар, Тетяна Іванівна Ваколя, Тетяна Іванівна Шпеник, Т. Е. |
| Ключевые слова: | обдарована особистость психолого-педагогічна література |
| Дата публикации: | 2018 |
| Описание: | Молнар, Т. І. Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі / Т. І. Молнар, Т. Е. Шпеник // Підготовка сучасного педагога дошкільної та початкової освіти в умовах розбудови нової укаїнської школи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції. - Херсон, 2018. - С.336-338 |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005 |
| Располагается в коллекциях: | Тези доповідей |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ilovepdf_merged.pdf | Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі | 351.95 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.