Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Назва: Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ваколя, Тетяна Іванівна
Шпеник, Т. Е.
Ключові слова: обдарована особистость
психолого-педагогічна література
Дата публікації: 2018
Опис: Молнар, Т. І. Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі / Т. І. Молнар, Т. Е. Шпеник // Підготовка сучасного педагога дошкільної та початкової освіти в умовах розбудови нової укаїнської школи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції. - Херсон, 2018. - С.336-338
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged.pdfКонцептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі351.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.