Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorВаколя, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorШпеник, Т. Е.-
dc.date.accessioned2018-05-17T14:05:02Z-
dc.date.available2018-05-17T14:05:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005-
dc.descriptionМолнар, Т. І. Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі / Т. І. Молнар, Т. Е. Шпеник // Підготовка сучасного педагога дошкільної та початкової освіти в умовах розбудови нової укаїнської школи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції. - Херсон, 2018. - С.336-338en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectобдарована особистостьen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічна літератураen_US
dc.titleКонцептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературіen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged.pdfКонцептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі351.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.