Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Ваколя, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Шпеник, Т. Е. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-17T14:05:02Z | - |
dc.date.available | 2018-05-17T14:05:02Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005 | - |
dc.description | Молнар, Т. І. Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі / Т. І. Молнар, Т. Е. Шпеник // Підготовка сучасного педагога дошкільної та початкової освіти в умовах розбудови нової укаїнської школи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції. - Херсон, 2018. - С.336-338 | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | обдарована особистость | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічна література | en_US |
dc.title | Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Тези доповідей |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_merged.pdf | Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі | 351.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.