Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Ваколя, Тетяна Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Шпеник, Т. Е. | - |
| dc.date.accessioned | 2018-05-17T14:05:02Z | - |
| dc.date.available | 2018-05-17T14:05:02Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2005 | - |
| dc.description | Молнар, Т. І. Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі / Т. І. Молнар, Т. Е. Шпеник // Підготовка сучасного педагога дошкільної та початкової освіти в умовах розбудови нової укаїнської школи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції. - Херсон, 2018. - С.336-338 | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | обдарована особистость | en_US |
| dc.subject | психолого-педагогічна література | en_US |
| dc.title | Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі | en_US |
| dc.type | Thesis | en_US |
| Располагается в коллекциях: | Тези доповідей | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ilovepdf_merged.pdf | Концептуальні підходи до проблеми розвитку обдарованої особистості в психолого-педагогічній літературі | 351.95 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.