Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/200| Назва: | Психологічні особливості комунікативної підготовки педагога у процесі інноваційної діяльності |
| Автори: | Алмаші, Світлана Іванівна |
| Ключові слова: | комунікативність комунікативна компетентність комунікативні здібності професійні якості вчителя |
| Дата публікації: | 31-січ-2017 |
| Серія/номер: | Випуск 21 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються психологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя ще під час навчання у вузі. Розглядаються компоненти професійно-педагогічної комунікативності. Представлені результати емпіричного дослідження. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/200 |
| Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Алмаші С.І. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf | Психологічні особливості комунікативної підготовки педагога у процесі інноваційної діяльності | 11.72 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.