Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/200
Назва: Психологічні особливості комунікативної підготовки педагога у процесі інноваційної діяльності
Автори: Алмаші, Світлана Іванівна
Ключові слова: комунікативність
комунікативна компетентність
комунікативні здібності
професійні якості вчителя
Дата публікації: 31-січ-2017
Серія/номер: Випуск 21
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя ще під час навчання у вузі. Розглядаються компоненти професійно-педагогічної комунікативності. Представлені результати емпіричного дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/200
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алмаші С.І. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА У ПРОЦЕСІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdfПсихологічні особливості комунікативної підготовки педагога у процесі інноваційної діяльності11.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.