Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015
Titel: Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя
Autoren: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Stichwörter: навчальна задача
педагогічні дії
алгоритм розв’язання
проблемна ситуація
мисленнєва діяльність
категоріальні структури
рефлексія
Erscheinungsdatum: 2009
Zusammenfassung: У статті розглядається зміст, етапи, складові та психологічні особливості процесу розв’язання вчителем навчальних задач. Результати дослідження дали змогу виокремити алгоритм педагогічних дій з розв’язання педагогічної задачі. Дається аналіз мислення педагога, розкривається логіка руху теоретичних знань у процесі вироблення навчальних рішень, узагальнено труднощі рефлексивного навчання умінню розв’язувати навчальні задачі. У статті доведено, що оволодіння вчителем уміння розв’язувати навчальні задачі є необхідною умовою його професіоналізму.
Beschreibung: Щербан Т. Д. Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / гол. редактор С. Д. Максименко. – Київ : Д П "Інформаційно-аналітичне агенство", 2009. – Випуск 12. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 577-589.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Untitled.FR12Т2.pdfУміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя886.92 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.