Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015
Название: | Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя |
Авторы: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключевые слова: | навчальна задача педагогічні дії алгоритм розв’язання проблемна ситуація мисленнєва діяльність категоріальні структури рефлексія |
Дата публикации: | 2009 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається зміст, етапи, складові та психологічні особливості процесу розв’язання вчителем навчальних задач. Результати дослідження дали змогу виокремити алгоритм педагогічних дій з розв’язання педагогічної задачі. Дається аналіз мислення педагога, розкривається логіка руху теоретичних знань у процесі вироблення навчальних рішень, узагальнено труднощі рефлексивного навчання умінню розв’язувати навчальні задачі. У статті доведено, що оволодіння вчителем уміння розв’язувати навчальні задачі є необхідною умовою його професіоналізму. |
Описание: | Щербан Т. Д. Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / гол. редактор С. Д. Максименко. – Київ : Д П "Інформаційно-аналітичне агенство", 2009. – Випуск 12. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 577-589. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR12Т2.pdf | Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя | 886.92 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.