Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015
Назва: | Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключові слова: | навчальна задача педагогічні дії алгоритм розв’язання проблемна ситуація мисленнєва діяльність категоріальні структури рефлексія |
Дата публікації: | 2009 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається зміст, етапи, складові та психологічні особливості процесу розв’язання вчителем навчальних задач. Результати дослідження дали змогу виокремити алгоритм педагогічних дій з розв’язання педагогічної задачі. Дається аналіз мислення педагога, розкривається логіка руху теоретичних знань у процесі вироблення навчальних рішень, узагальнено труднощі рефлексивного навчання умінню розв’язувати навчальні задачі. У статті доведено, що оволодіння вчителем уміння розв’язувати навчальні задачі є необхідною умовою його професіоналізму. |
Опис: | Щербан Т. Д. Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / гол. редактор С. Д. Максименко. – Київ : Д П "Інформаційно-аналітичне агенство", 2009. – Випуск 12. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 577-589. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR12Т2.pdf | Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя | 886.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.