Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015
Назва: Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: навчальна задача
педагогічні дії
алгоритм розв’язання
проблемна ситуація
мисленнєва діяльність
категоріальні структури
рефлексія
Дата публікації: 2009
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається зміст, етапи, складові та психологічні особливості процесу розв’язання вчителем навчальних задач. Результати дослідження дали змогу виокремити алгоритм педагогічних дій з розв’язання педагогічної задачі. Дається аналіз мислення педагога, розкривається логіка руху теоретичних знань у процесі вироблення навчальних рішень, узагальнено труднощі рефлексивного навчання умінню розв’язувати навчальні задачі. У статті доведено, що оволодіння вчителем уміння розв’язувати навчальні задачі є необхідною умовою його професіоналізму.
Опис: Щербан Т. Д. Уміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя / Т. Д. Щербан // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / гол. редактор С. Д. Максименко. – Київ : Д П "Інформаційно-аналітичне агенство", 2009. – Випуск 12. Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – С. 577-589.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2015
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12Т2.pdfУміння розв'язувати навчальні задачі як необхідна умова професіоналізму вчителя886.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.