Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2016
Назва: | Деякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі |
Автори: | Щербан, Тетяна Дмитрівна |
Ключові слова: | педагогічні задачі психологічні особливості розв’язання навчальної задачі |
Дата публікації: | 2006 |
Короткий огляд (реферат): | В статті визначені умови ефективності формування у вчителів умінь разв'язувати навчальні задачі. Досліджується характер зміст та особливості організації процесу розв’язування вчителем педагогічних задач. З'ясовується алгоритм педагогічних дій з розв’язання навчальної задачі. |
Опис: | Щербан Т. Д. Деякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі / Т. Д. Щербан // Наукові записки Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України : збірник наукових праць / гол. редактор С. Д. Максименко. – Київ : Міленіум, 2006. – Випуск 27. – С. 503-513. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2016 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled.FR12Т3.pdf | Деякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі | 562.31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.