Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2016
Назва: Деякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі
Автори: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Ключові слова: педагогічні задачі
психологічні особливості
розв’язання навчальної задачі
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): В статті визначені умови ефективності формування у вчителів умінь разв'язувати навчальні задачі. Досліджується характер зміст та особливості організації процесу розв’язування вчителем педагогічних задач. З'ясовується алгоритм педагогічних дій з розв’язання навчальної задачі.
Опис: Щербан Т. Д. Деякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі / Т. Д. Щербан // Наукові записки Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України : збірник наукових праць / гол. редактор С. Д. Максименко. – Київ : Міленіум, 2006. – Випуск 27. – С. 503-513.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2016
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled.FR12Т3.pdfДеякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі562.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.