Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-21T06:39:09Z-
dc.date.available2018-05-21T06:39:09Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2016-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Деякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі / Т. Д. Щербан // Наукові записки Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України : збірник наукових праць / гол. редактор С. Д. Максименко. – Київ : Міленіум, 2006. – Випуск 27. – С. 503-513.en_US
dc.description.abstractВ статті визначені умови ефективності формування у вчителів умінь разв'язувати навчальні задачі. Досліджується характер зміст та особливості організації процесу розв’язування вчителем педагогічних задач. З'ясовується алгоритм педагогічних дій з розв’язання навчальної задачі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогічні задачіen_US
dc.subjectпсихологічні особливостіen_US
dc.subjectрозв’язання навчальної задачіen_US
dc.titleДеякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Untitled.FR12Т3.pdfДеякі психологічні особливості процесу розв'язання вчителем педагогічної задачі562.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.