Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2017
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЩербан, Тетяна Дмитрівна-
dc.date.accessioned2018-05-21T08:29:39Z-
dc.date.available2018-05-21T08:29:39Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2017-
dc.descriptionЩербан Т. Д. Моделювання процесів впливу на учня / Т. Д. Щербан // Наукові записки. Серія: Психологія і педагогіка : збірник наукових праць. – Острог, 2004. – Випуск 5. – С.388-396.en_US
dc.description.abstractАктуальність вивчення сугестивності художнього образу полягає в тому, що він породжує систему додаткових образів пояснюючи досвід учня і здобуток поетичного замислу автора теору. Вивчення поетики відбувається з урахування законів асоціативного сприймання і у системі тріади : суб'єкт-предмет-суб'єкт. У цій тріаді предметом вивчення є художній образ, уключений у навчальну взаємодію учня з вчителем.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectхудожній образen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectвплив на учняen_US
dc.titleМоделювання процесів впливу на учняen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Untitled.FR12Т4.pdfМоделювання процесів впливу на учня989.61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.