Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2033
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білей-Рубан, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Романюк, Т. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-22T14:35:57Z | - |
dc.date.available | 2018-05-22T14:35:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2033 | - |
dc.description | Білей-Рубан, Н. Прикладні аспекти застосування морфологічного аналізу та комбінаторики в проектуванні трикотажного одягу / Н. Білей-Рубан, Т. Романюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (20 квітня 2018 року). - Київ : КНУТД, 2018. - Т.1. - С.307-311 | en_US |
dc.description.abstract | Надано практичні результати із застосування методу морфологічного аналізу та комбінаторики для створення нових проектно-конструкторських рішень швейних виробів. В ході дослідження визначено критерії для аналізу сучасних моделей трикотажного одягу. Визначено та представлено взаємозв'язаність силуетних вирішень, конструктивно-декоративних елементів, основних вузлів та їх технологічні особливості, що сприяють технічному рівню якості швейного виробу на стадії його проектування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | морфологічний аналіз | en_US |
dc.subject | комбінаторика | en_US |
dc.subject | трикотажний одяг | en_US |
dc.title | Прикладні аспекти застосування морфологічного аналізу та комбінаторики в проектуванні трикотажного одягу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romanyk_Bilei_Ruban_articel_1_2018_Kiev.pdf | Прикладні аспекти застосування морфологічного аналізу та комбінаторики в проектуванні трикотажного одягу | 307.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.