Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2081
Название: Труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію
Авторы: Гоблик, Володимир Васильович
Ключевые слова: педагогічна діяльність
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджувалися труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію. Представлено результати оцінки експертами професійної діяльності викладачів. Паралельно аналізувалися труднощі, з якими зіштовхуються вчителі на етапі входження у педагогічну професію. У процесі практичного освоєння педагогічної професії молоді вчителі зіштовхуються з серйозними проблемами: зовнішнього, предметного, характеру і труднощами, зумовленими особистісними, психологічними причинами; зумовленими невмінням використовувати теоретичні знання для розв’язання педагогічних задач.
Описание: Гоблик, В. В. Труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію / В. В. Гоблик // Международный научный журнал : сборник научных трудов. - Киев, 2016. - Вып. 4., Т.1. - С.55-56
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2081
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
mnj_2016_4(1)__15.pdfТруднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію103.69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.