Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2081
Назва: | Труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію |
Автори: | Гоблик, Володимир Васильович |
Ключові слова: | педагогічна діяльність |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі досліджувалися труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію. Представлено результати оцінки експертами професійної діяльності викладачів. Паралельно аналізувалися труднощі, з якими зіштовхуються вчителі на етапі входження у педагогічну професію. У процесі практичного освоєння педагогічної професії молоді вчителі зіштовхуються з серйозними проблемами: зовнішнього, предметного, характеру і труднощами, зумовленими особистісними, психологічними причинами; зумовленими невмінням використовувати теоретичні знання для розв’язання педагогічних задач. |
Опис: | Гоблик, В. В. Труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію / В. В. Гоблик // Международный научный журнал : сборник научных трудов. - Киев, 2016. - Вып. 4., Т.1. - С.55-56 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2081 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
mnj_2016_4(1)__15.pdf | Труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію | 103.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.