Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоблик, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2018-06-01T06:09:14Z-
dc.date.available2018-06-01T06:09:14Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2081-
dc.descriptionГоблик, В. В. Труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію / В. В. Гоблик // Международный научный журнал : сборник научных трудов. - Киев, 2016. - Вып. 4., Т.1. - С.55-56en_US
dc.description.abstractУ роботі досліджувалися труднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію. Представлено результати оцінки експертами професійної діяльності викладачів. Паралельно аналізувалися труднощі, з якими зіштовхуються вчителі на етапі входження у педагогічну професію. У процесі практичного освоєння педагогічної професії молоді вчителі зіштовхуються з серйозними проблемами: зовнішнього, предметного, характеру і труднощами, зумовленими особистісними, психологічними причинами; зумовленими невмінням використовувати теоретичні знання для розв’язання педагогічних задач.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогічна діяльністьen_US
dc.titleТруднощі учителів на етапі входження у педагогічну професіюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mnj_2016_4(1)__15.pdfТруднощі учителів на етапі входження у педагогічну професію103.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.