Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Titel: Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів
Autoren: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Stichwörter: толерантність
інтолерантність
міжетнічна толерантність
полікультурна освіта
терпимість
соціокультурна толерантність
етнос
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша
Zusammenfassung: У статті розкриваються поняття «толерантність», як складна інтегративна якість особистості, психологічні та соціальні аспекти осмислення і розуміння феномену толерантності; поняття «міжетнічна толерантність». Обґрунтовуються педагогічні умови успішного формування міжетнічної толерантності у студентів - майбутніх учителів початкових класів. Характеризується сутність і зміст міжетнічної толерантності вчителя початкових класів.
Beschreibung: Атрощенко Т. О. Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів / Т. О. Атрощенко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 72-75.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Атрощенко Т. О..pdfСоціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів553.54 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.