Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Title: Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів
Authors: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Keywords: толерантність
інтолерантність
міжетнічна толерантність
полікультурна освіта
терпимість
соціокультурна толерантність
етнос
Issue Date: 2018
Publisher: Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша
Abstract: У статті розкриваються поняття «толерантність», як складна інтегративна якість особистості, психологічні та соціальні аспекти осмислення і розуміння феномену толерантності; поняття «міжетнічна толерантність». Обґрунтовуються педагогічні умови успішного формування міжетнічної толерантності у студентів - майбутніх учителів початкових класів. Характеризується сутність і зміст міжетнічної толерантності вчителя початкових класів.
Description: Атрощенко Т. О. Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів / Т. О. Атрощенко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 72-75.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Атрощенко Т. О..pdfСоціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів553.54 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!