Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099
Назва: | Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів |
Автори: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | толерантність інтолерантність міжетнічна толерантність полікультурна освіта терпимість соціокультурна толерантність етнос |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються поняття «толерантність», як складна інтегративна якість особистості, психологічні та соціальні аспекти осмислення і розуміння феномену толерантності; поняття «міжетнічна толерантність». Обґрунтовуються педагогічні умови успішного формування міжетнічної толерантності у студентів - майбутніх учителів початкових класів. Характеризується сутність і зміст міжетнічної толерантності вчителя початкових класів. |
Опис: | Атрощенко Т. О. Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів / Т. О. Атрощенко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 72-75. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2099 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Атрощенко Т. О..pdf | Соціально-педагогічний аналіз основних підходів до сутності і змісту міжетнічної толерантності вчителя початкових класів | 553.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.