Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2122
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T08:44:06Z | - |
dc.date.available | 2018-06-05T08:44:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2122 | - |
dc.description | Іванова, В. В. Психологічний аспект проблеми статево-рольового виховання дітей дошкільного віку / В. В. Іванова // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / гол.ред. Т.Д. Щербан, заст. гол. ред. J. Piwowarski, В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2018. - № Вип. 24(1). - С. 112-117. | en_US |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з питань розвитку проблеми статево-рольового виховання, вивчено та теоретично обґрунтовано категорію «статево-рольова поведінка» в психологічному аспекті. Розглянуто дослідження пов'язані з вивченням психологічної основи засвоєння статевої ролі дітьми дошкільного віку. З'ясовано, що метою статево-ролевого виховання є виховання дітей з урахуванням психологічних, нейрофізіологічних особливостей, орієнтуючись на прийняті в суспільстві ідеали статево-рольової поведінки. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | статево-рольове виховання | en_US |
dc.subject | статево-рольова поведінка | en_US |
dc.subject | статева ідентичність | en_US |
dc.subject | дошкільник | en_US |
dc.title | Психологічний аспект проблеми статево-рольового виховання дітей дошкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Іванова В. В..pdf | Психологічний аспект проблеми статево-рольового виховання дітей дошкільного віку | 568.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.