Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124
Назва: | Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі |
Автори: | Ліба, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | майбутні вчителі початкових класів математика |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено теоретичний аналіз сутності та специфіки розробки навчально-методичного забезпечення «Тренінг формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі». Проаналізовано сучасні тенденції розвитку початкової математичної освіти. Встановлено, що вихідними орієнтирами математичної підготовки молодших школярів є не стільки оволодіння знаннями, вміннями і навичками (ЗУН), скільки розвиток мисленнєвих процесів або математичного мислення. |
Опис: | Ліба, О. М. Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі / О. М. Ліба // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2017. - Випуск 6 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ліба О.М..pdf | Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі | 256.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.