Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124
Назва: Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі
Автори: Ліба, Оксана Миколаївна
Ключові слова: майбутні вчителі початкових класів
математика
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз сутності та специфіки розробки навчально-методичного забезпечення «Тренінг формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі». Проаналізовано сучасні тенденції розвитку початкової математичної освіти. Встановлено, що вихідними орієнтирами математичної підготовки молодших школярів є не стільки оволодіння знаннями, вміннями і навичками (ЗУН), скільки розвиток мисленнєвих процесів або математичного мислення.
Опис: Ліба, О. М. Сутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі / О. М. Ліба // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України, 2017. - Випуск 6
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2124
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ліба О.М..pdfСутність та специфіка розробки навчально-методичного забезпечення для застосування інноваційних технологій навчання математики в початковій школі256.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.